Forum - ogólne
Powrót do wątków

Regulamin - Szczegółowe Zasady
Zarządza: Ellos LISTA MODERATORÓW:
---------------------------------------------------------------------
Szef Moderatorów:
Ellos - ellos@o2.pl

---------------------------------------------------------------------
Moderatorzy Główni:

Aurora - eerriinn@wp.pl
Hija del Sol - hijadelsol@gazeta.pl

Moderatorzy Główni Techniczni:

Nocarz Myśliciel - bunt@ownik.pl

---------------------------------------------------------------------
Moderatorzy Porządkowi:

Niemira - niemira1@o2.pl
yakuza Roni - yakuzaroni1@gmail.com
Fallon - fallonarenka@gmail.com
Muciek - muciek.arena@gmail.com
ArcyDiuk Taz - tasmanarena@gmail.com

Ostatnia zmiana składu moderatorów grudzień 2023 r.
[1]
Autor: Piui 2015-04-15 20:48:5879574
PAMIĘTAJ ! z jednego komputera można grać tylko jednym rycerzem. Jeśli z twojego komputera choć raz nastąpi logowanie do innego rycerza konto zostanie zablokowane.


REGULAMIN GŁÓWNY - określa rodzaj i zakres usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Firmę PROGLOBAL w postaci udostępniania dostępu do gry internetowej „Arena Albionu” oraz możliwość gry w w/w grę wraz z warunkami zawierania i rozwiązywania umowy o świadczeniu tej usługi.
Aktualna treść regulaminu głównego jest dostępna pod adresem elektronicznym:
http://arena-albionu.pl/regulamin_uslugi_gry_Arena_Albionu.html


REGULAMIN SZCZEGÓŁOWY – określa zasady gry, jest zatwierdzany przez Autora.


1. SKRÓTY I WYJAŚNIENIA
1.1. BANOWANIE, BAN - nadanie statusu spamera postaci w grze. Pozbawienie prawa głosu na forum i czatach oraz ograniczenie energii postaci o 40 procent począwszy od następnego dnia od nałożenia kary (szczegóły w punkcie 6),
1.2. BLOK - całkowite uniemożliwienie korzystania z konta w grze. W czasie blokady PP są zamrażane (szczegóły w punkcie 7),
1.2a DRUŻYNA – zorganizowana grupa postaci (definicja postaci zawarta jest w REGULAMINIE GŁÓWNYM), zalegalizowana w grze na podstawie dostępnych mechanizmów, wyróżniająca się indywidualną nazwą i sztandarem,
1.3. DZIEWICA , PRAWICZEK , NADDZIEWICA – postać kierowana przez osobę sprawującą opiekę nad młodymi graczami na Wyspie Dziewic,
1.3a. Formularz: Zgłoszenie złamań regulaminu do moderatorów - służy do zgłaszania przez graczy naruszeń regulaminu zaobserwowanych w grze,
1.4. ID – indywidualny i unikalny numer konta gracza nadawany w momencie zakładania nowego konta w grze podczas procesu rejestracji, nie można go zmienić,
1.5. KLONOWANIE – posiadanie więcej niż jednego konta w grze, (więcej w punkcie 8.1),
1.6. KOMPUTER (STANOWISKO) – każde urządzenie elektroniczne, przez które gracz łączy się z Internetem w sposób umożliwiający logowanie na konto w grze Arena Albionu, tj.: komputer osobisty, serwer, laptop, Palmtop, telefon komórkowy, terminal informacji turystycznej, iPod, konsola do gry, telewizor, smartphone, itp...,
1.7. MOD, MODERATOR – osoba powołana przez Autora do pełnienia roli administratora gry i posiadająca ograniczone uprawnienia do kontrolowania graczy - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum oraz w grze, sprawuje pieczę nad poprawnym prowadzeniem rozgrywki przez graczy, zgodnym z regulaminem głównym i regulaminem szczegółowym,
1.8. (MOD) – oznaczenie wątku ściśle moderowanego pod względem tematu zamieszczanych wiadomości,
1.9. NICK – nazwa pod jaką występuje postać w grze, nazwę tę można zmienić (procedura zmiany nazwy w punkcie 10),
1.10. ODWOŁANIE – czynność wykonywana przez gracza w celu odwołania się od decyzji moderatora. Odwołanie jest możliwe po wyjaśnieniu okoliczności naruszenia regulaminu z moderatorem, który nałożył karę (procedura odwołania w punkcie 12.2 oraz 12.3),
1.11. POST – wiadomość umieszczana przez gracza (postać) na forum,
1.12. (OT) – oznaczenie wątku „off topic”, czyli nie nawiązującego swoją treścią bezpośrednio do gry,
1.13. PP – punkty premium(szczegóły w punkcie I.2. regulaminu głównego),
1.14. PRIV – system komunikacji pomiędzy graczami służący w grze do nadawania i odbioru wiadomości,
1.15. ELEMENTY GRY – elementy znajdujące się w grze – PP, grafika, konta graczy, przedmioty (talary, pokarm, leki, uzbrojenie, surowce, mikstury, narzędzia, amulety, wierzchowce, akty prawne itp.), itd...,
1.15a OPINIA O POSTACI – miejsce gdzie można zostawić swoje zdanie o tym „co myślę na temat tej postaci”. Opinia może dotyczyć tylko i wyłącznie postaci, nie powinna odnosić się w żaden sposób do osoby realnej, prowadzącej daną postać,
1.16. (RP) – możliwe znaczenia: (1) role play (ang.) - odgrywanie roli postaci w grze, (2) wątki na forum, w których obowiązuje nakaz wypowiadania się w sposób fabularny,
1.17. SPAMER – możliwe znaczenia: (1) osoba odbywająca karę bana, (2) =BAN,
1.18. SPAMOWANIE, SPAM – zamieszczanie zbędnych, lub powtarzających się wiadomości w wątkach na forum, w lokacjach bądź czatach oraz zamieszczanie wiadomości w wątkach na forum nie związanych z tematem danego wątku lub do tego nie przeznaczonych,
1.18a SYSTEMY INFORMOWANIA W GRZE – jest to każdy element gry (forum, czat, opinia, legenda przedmiotu, nazwa przedmiotu, prawo władcy, nazwa drużyny, kodeks drużyny, itp.) umożliwiający zamieszczenie, czasowo lub na stałe, informacji (wiadomości, komentarzy, opinii, ogłoszeń, ofert, itp), które mogą widzieć inni gracze,
1.19. TROLLING – wysyłanie wrogich, obraźliwych lub kontrowersyjnych informacji w ramach systemu informowania w grze czy też poprzez stosowanie różnego typu metod erystycznych w celu wzniecenia kłótni bądź prowokacji graczy,
1.20. WYJAŚNIENIE – czynność wykonywana przez gracza, celem opisania sytuacji w wyniku której nałożona została na konto w grze kara, wyjaśnienie kieruje się do moderatora, który zastosował karę, po uzyskaniu wyjaśnienia przysługuje odwołanie,
1.21. STAŁE STANOWISKO DOSTĘPOWE (SSD) - jest to jeden lub więcej komputerów, z których gracz się najczęściej loguje i prowadzi rozgrywkę. Jeśli przez ostatni miesiąc aktywnej gry gracz logował się systematycznie na dany komputer, komputer ten otrzymuje status stałego stanowiska dostępowego.
1.22. ZARZĄDCA WĄTKU (opiekun) - gracz, który opiekuje się konkretnym wątkiem forum gry. Ma on możliwość, ze swojego konta postaci, edytować opis tego wątku i usuwać z niego posty.


2. MODERATOR MA PRAWO:
2.1. Blokować konta w grze.
2.2. Blokować terminowo konto gracza, jeśli zostanie mu udowodnione złamanie regulaminu gry w przeszłości, dotyczy to szczególnie punktu 7 regulaminu szczegółowego.
2.3. „Banować” konta w grze.
2.4. Udzielać ostrzeżeń (przez e-mail bądź system informowania w grze).
2.5. Usuwać wątki oraz usuwać i przenosić posty na forum.
2.6. Modyfikować nicki postaci.
2.7. Przekazywać PP pomiędzy graczami w wypadku kradzieży/kasacji konta/zablokowania konta.
2.8. Wnioskować do Autora Gry o usuniecie wszystkich przedmiotów z danego konta w przypadku stwierdzenia łamania regulaminu.
2.9. Udzielać zgody na założenie nowego wątku na forum.
2.10 Moderator ma prawo zażądać usunięcia z profilu rycerza (gracza) elementów działających negatywnie na mechanizm gry, materiałów wulgarnych, drastycznych, psujących wizerunek gry, będących sprzecznymi z dobrymi obyczajami, nie związanych z grą i innych, naruszających regulamin gry.



3. MODERATOR MA OBOWIĄZEK:
3.1. Odpisać na wyjaśnienie gracza w ciągu dwóch dni roboczych od momentu złożenia przez gracza odwołania z wykorzystaniem formularza wyjaśnień bądź e-mail.
3.2. Obowiązki informacyjne:
3.2.1. Moderator może, ale nie musi podawać powodu udzielonego spamera,
3.2.2. Moderator musi podać powód przyznania blokady stronom zainteresowanym.

4. GRACZ MA PRAWO:
4.1. Gracz ma prawo zwrócić się z wyjaśnieniem okoliczności związanych z otrzymaną karą do moderatora oraz odwołać się od decyzji moderatora (szczegóły punkt 12 ).
4.2. Zgodnie z punktem VIII. 10) regulaminu głównego: w przeciągu 5 dni od blokady konta, gracz, którego konto zablokowano, ma prawo podać do moderatora, który dokonał blokady, numeru ID aktywnego konta innego gracza, celem przekazania tam PP ze swojego zablokowanego konta. Jeśli on tego nie zrobi, wszelkie zgromadzone na jego koncie PP ulegną usunięciu. Prawo to nie przysługuje graczom, których konta zostały zablokowane za oszustwa w PP.
4.3 Gracz ma prawo zamieszczać w profilu postaci tylko i wyłącznie swoje zdjęcie.


5. GRACZ MA OBOWIĄZEK:
5.1. Znaleziony błąd w grze natychmiast zgłosić do Autora Gry oraz moderatorów.
5.2. Trzymać hasło do swojego konta w tajemnicy. Hasła nie powinno się podawać nikomu. Autorowi czy moderatorom hasła do kont graczy nie są potrzebne. W przypadku, gdy gracz zapomni hasła, powinien zwrócić się z prośbą o jego odzyskanie bezpośrednio do Autora.
5.3. Zgłosić fakt logowania się w miejscach publicznych w odpowiednim wątku na forum o nazwie: Sieci osiedlowe.
5.4. Przestrzegać postanowień regulaminu.
5.5. Mieć świadomość, iż za wszelkie umowy zawierane pomiędzy graczami odpowiadają tylko i wyłącznie gracze, którzy w/w porozumienia zawarli.
5.6. Na forum obowiązują zasady języka polskiego. Należy zachować należytą staranność w pisowni, pisać w miarę poprawnie ortograficznie, stylistycznie i gramatycznie.

6. STATUS SPAMERA PRZYZNAJE SIĘ W PRZYPADKACH:
6.1. Niewłaściwego użytkowania systemów informowania w grze , czyli:
6.1.1. Spamowania,
6.1.2. Wypowiadania się nie na temat obowiązujący w danym wątku [wątki MOD, RP],
6.1.3. Wypowiadania się w sposób nieklimatyczny dla danego wątku [wątki RP],
6.1.4. Wpisywania wielokrotnie tych samych bądź podobnych informacji w miejscach określonych w pkt. 6.1 regulaminu,
6.1.5. Dyskusji w wątkach do tego nie przeznaczonych,
6.1.6. Tworzenia wątków na forum bez zgody moderatora.
6.2. Używania wulgaryzmów na forum, na czatach, w lokacjach i nazwach przedmiotów w grze.
6.3. Wypowiadania się na temat innych postaci w sposób nieklimatyczny lub wulgarny.
6.3a. Wpisywania opinii o postaci w sposób niezgodny z przeznaczeniem tej opcji.
6.4. Tworzenia na forum kolejnych wątków o tej samej bądź podobnej tematyce.
6.5. Wklejania wiadomości od spamerów bądź postaci które ukarane są blokiem - (za wyjątkiem aktualnych władców krain o ile wiadomość przekazywana dotyczy pełnionej funkcji oraz osób, które zawiadamiają o pokonaniu któregoś z monstrów).
6.6. "Trollingu”.
6.7. Stwierdzenia prób ukrycia wulgaryzmów poprzez grę słów, kropkowanie lub użycie innych środków, przy zachowaniu negatywnego wydźwięku.
6.8. Wpisywania na forum, w wątkach informacyjnych (MOD) wiadomości nieprawdziwych (m.in. celowego fałszowania komunikatów z gry), wprowadzających graczy w błąd, a tym samym skutkujących psuciem rozgrywki.
6.9 Spamowania bądź używania niezgodnie z przeznaczeniem formularza "Zgłoszenie złamań regulaminu do moderatorów".
6.10 Omijania blokady priv pomiędzy kontami.



7. BLOKADY KONTA UDZIELA SIĘ:
7.1. Postaciom naruszającym pkt. 8 niniejszego regulaminu
7.2. W przypadku, kiedy właściciel konta łamie Konstytucję RP.
7.3. Postaciom propagującym w grze, w odniesieniu do życia realnego, zażywanie narkotyków.
7.4. Postaciom propagującym w grze, w odniesieniu do życia realnego, elementy podkultury przestępczej.
7.5. Postaciom obrażającym słowami wulgarnymi innych graczy lub ich bliskich oraz inne osoby.
7.5a. Postaciom, których wypowiedzi w grze zawierają realne groźby wobec innych graczy.
7.6. Postaciom, których herby, sztandary drużyny, nazwy bądź zdjęcia zamieszczanie w profilu albo galerii kamratów zawierały będą elementy :
7.6.1. pornograficzne
7.6.2. rasistowskie.
7.6.3. inne, o wulgarnej treści.
7.7. Postaciom, które dokonały plagiatu herbu innego gracza bez zgody pierwotnego właściciela bądź ich herby zawierają znaki towarowe, chronione prawem.
7.7a. Postaci przywódcy drużyny, która dokonała plagiatu na sztandarze grupy lub w jej nazwie.
7.8. Postaciom które posiadają zabronione imiona. Zabronione są imiona które:
7.8.2. zawierają części zdań (np. ide do domu),
7.8.3. składają się z bezsensownych kombinacji liter ( np. Fhafhak ),
7.8.4. zawierają złe formatowanie ( np. jozekkowalski, daaaaminaaaaan, MaRmOlAdA),
7.8.5. zawierają imiona i nazwiska znanych osób (np. Michael Jordan),
7.8.6. maja na celu podszycie się pod innego gracza ( np. „Phill.” zamiast „Phil”),
7.8.7. sugerują oficjalne stanowiska ( np. Moderator, Administrator ),
7.9. Za udowodnioną próbę wyłudzenia PP.
7.9a. Za dokonywanie wymiany PP nie na konto własnej postaci – powodujący omijanie marży bądź rozmycie odpowiedzialności za przekaz PP.
7.10. W przypadku stwierdzenia, że gracz wykorzystywał błąd w grze, w celu ułatwienia gry sobie lub innym.
7.10a. W przypadku, gdy gracz tworzy, wykorzystuje bądź rozpowszechnia oprogramowanie ułatwiające grę i dające mu przewagę nad innymi graczami.
7.11. W przypadku, gdy gracz tworzy postać odmiennej płci niż on sam.
7.11a. W przypadku, gdy gracz zamieszcza w profilu postaci zdjęcie, które go nie przedstawia.
7.11b. W przypadku, gdy gracz odmówił uzasadnionego usunięcia ze swojej galerii kamratów wskazanego zdjęcia.
7.12.--- usunięty ---
7.13. W przypadku podejrzenia sprzedaży / kupna elementów (przedmiotów, usług) spoza gry, nie związanych bezpośrednio z rozgrywką za elementy z gry lub udowodnienia takiego zamiaru (za elementy związane z grą uważa się między innymi: herby, wizerunki, twórczość artystyczną dotyczącą postaci itp.) .
7.14. Karę blokady postaci stosuje się również za nadużywanie zgody na grę więcej niż jednej osoby z jednego komputera (patrz punkt 11.2).
7.15. Karze trwałej blokady podlega tworzenie oraz udostępnianie w systemie informowania w grze stron internetowych, które mają na celu wyłudzenie danych graczy lub realnych pieniędzy. Czyn ten w świetle polskiego prawa jest przestępstwem i zostanie zgłoszony na Policję.
7.16. Blokadę stosuje się także w przypadku innych sytuacji - przyjętych w społeczności internetowej jako nagminne naruszenie netykiety.
7.17. Karze blokady podlega także postać gracza, który ukrywa oraz współpracuje z graczami łamiącymi regulamin.
7.18. Zablokowane mogą też zostać konta postaci, które są tworzone i wykorzystywane w celu pomocy przy poszukiwaniu cennych przedmiotów (typu berło mroku, kryształowa czaszka itp.) bądź dostarczania bonusów (małżonek, senior, wychowanek itp.).
7.19. Za notoryczne łamanie i nieprzestrzeganie punktów regulaminu.
7.20. Postaciom podszywającym się pod moderatorów, autora gry bądź usługodawcę.
7.21. Postaciom omijającym blokady priv zastosowane przez inne postaci, celem uniknięcia kontaktu z nimi.

8. ZABRANIA SIĘ : (W grze jest główna zasada "jeden komputer to jedno konto, jedno konto to jeden gracz ").
8.1. Klonowania (wyjątek 11.4), czyli:
8.1.1. Zakładanie wielu kont przez jednego gracza, o ile ma ma już konto w grze.
8.1.2. Gry więcej niż jedną postacią, przez jednego gracza,
8.1.3. Wykorzystywania różnych mechanizmów w celu ukrycia gry wieloma postaciami na jednym komputerze,
8.1.4. Gry równocześnie wieloma postaciami, następnie usunięcia kont i pozostawienia tylko jednego,
8.2. Zmiany właściciela konta postaci.
8.3. Logowania się więcej niż jednej postaci na jednym komputerze. Logowanie się na cudze konto bez zgody moderatorów, spowoduje zablokowanie wszystkich kont do jakich nastąpiło logowanie z danego komputera. (wyjątek pkt 11.3).
8.4. Gry większej ilości graczy z jednego komputera bez zgody Autora (wyjątek punkt 11.2).
8.5. Gry nową postacią przed skasowaniem wszystkich poprzednich kont.
8.6. Zakładania konta dla innej osoby (np. siostry, kolegi, itp.).
8.7. Gry jedną postacią przez więcej niż jedną osobę.
8.8. Gry z wielu SSD graczom ze zgodą na wspólną grę z jednego komputera. (patrz pkt 1.21 oraz 11.2).

9. KAROMIERZ
9.1. Za spam jednorazowy – do 40 tur.
9.2. Za spam wielorazowy – od 40 tur do bezterminowego spamera.
9.3. Postaci, które uzyskają status recydywisty i zostaną o tym pisemnie, na priv bądź e-mail, poinformowane przez moderatora, każdą następną karę będą uzyskiwały w wymiarze dwukrotnie większym niż poprzednia.
9.4. Za używanie słów powszechnie uznanych za wulgarne – od 20 tur spamera do wiecznego spamera włącznie.
9.4a. Za realne groźby wobec innych graczy wpisywane na forum gry, na czatach pod mapkami, w priv bądź na plecach postaci - całkowita blokada postaci.
9.5. Za klonowanie – blokada wszystkich postaci.
9.6. Za grę więcej niż jedną postacią z jednego komputera – od 100 tur blokady aż do blokady całkowitej wszystkich postaci.
9.7. Za grę jedną postacią przez więcej niż jedną osobę - od 100 tur blokady aż do blokady całkowitej wszystkich postaci.
9.8. Za handel, bądź udowodnioną próbę handlu elementami gry za PLN lub elementy z innych gier - od 100 tur aż do blokady całkowitej postaci.
9.8a. Za tworzenie, wykorzystywanie bądź rozpowszechnianie niedozwolonego oprogramowania – całkowita blokada postaci.
9.9. W innych nie wymienionych powyżej sytuacjach, a podlegających karze. Wartość kary jest ustalana indywidualnie.
9.10. Celem zobligowania właściciela konta do gry zgodnej z regulaminem (zmiany wpisu, usunięcia zdjęcia, zmiany herbu etc.) – może zostać nałożona kara spamera.

10. ZMIANY NAZW POSTACI
10.1. Gracze mogą zmieniać nazwy postaci:
10.1.1. Na wyspie dziewic, w odpowiednim budynku, znajduje się opcja umożliwiająca zmianę nazwy postaci – po uiszczeniu opłaty w postaci talarów,
10.1.2. W profilu postaci, przy pomocy PP [w zakładce – PROFIL – (literka P w panelu) znajduje się informacja o możliwości zgłoszenia nowej nazwy].
10.1.2.1. Zmiana nazwy postaci przy pomocy opcji z profilu wymaga zatwierdzenia przez moderatora,
10.1.2.2. Nazwa postaci nie zostanie zmieniona, o ile na koncie postaci nie ma zabezpieczonej odpowiedniej ilości PP. Obecnie zmiana nazwy postaci możliwa jest po użyciu 50 PP,
10.2. Moderator może nie zatwierdzić zmiany nazwy postaci, o ile jest ona niezgodna z regulaminem (patrz pkt 7.6 i 7.8).
10.3. Gracze mogą tworzyć – w ramach grup i za ich zgodą – wspólne „przydomki”. Tego typu inicjatywa podlega ochronie ze strony moderatorów.
10.4. Moderator może zmienić nazwę postaci, bez uprzedzenia gracza, o ile:
10.4.1. Postać posiada nazwę niezgodną z regulaminem (patrz pkt 7.6 i 7.8).
10.4.2. Postać posiada nazwę bądź przydomek identyczne bądź podobne do innej postaci, dłużej uczestniczącej w grze pod tą nazwą; bez jej zgody.
10.5. Konta graczy opuszczających wyspę dziewic z nazwą niezgodną z zapisami regulaminu będą blokowane bez ostrzeżenia.

11. WYJĄTKI I ZEZWOLENIA W GRZE:
11.1. Gra więcej niż jedną postacią - wyjątek dotyczy kont specjalnych. Konta specjalne to: konta dziewic, naddziewic, konta testowe wykorzystywane przez autora i współpracowników, a także konta qestowe.
11.2. Gra wielu graczy z jednego komputera - w przypadku stałej zgody, wydanej przez Autora, na grę kilku postaci z jednego komputera – o ile minimalny wymagany odstęp czasowy dla takich postaci logujących się z jednego komputera wyniesie 10 minut. Czyli postaci posiadające zgodę Autora na grę z jednego komputera nie mogą się logować wcześniej, niż po 10 minutach od logowania poprzedniej postaci z tego samego komputera .
Zgody na grę więcej niż jednej postaci z jednego komputera będą wydawane osobom mającym dostęp tylko do jednego komputera. Gracze występujący o taką zgodę powinni charakteryzować się nienaganną postawą wobec regulaminu w swej dotychczasowej grze.
Gracze ze stałą zgodą na grę z jednego komputera mogą grać tylko z jednego stałego stanowiska dostępowego (patrz pkt 1.21), złamanie tego punktu skutkuje blokadą ostrzegawczą, recydywa utratą zgody.
11.3. Możliwe jest awaryjne logowanie innej osoby wyznaczonej przez właściciela konta, po uzyskaniu zgody moderatora (odmłodzenie).
11.4. Konto opuszczone – konto, do którego gracz nie logował się co najmniej miesiąc. Gracz, którego konto otrzymało status konta opuszczonego nie otrzymuje blokady terminowej, jednocześnie w momencie rejestracji nowego konta moderator ma prawo zablokować konto opuszczone bezterminowo.
11.5. Wnioski o zgodę na grę z jednego komputera, zainteresowani gracze kierują do szefa moderatorów.
11.6. Gracze grający z tego samego adresu IP mają systemowo ograniczone możliwości współpracy pomiędzy swoimi postaciami (przekazywanie przedmiotów, przekazywanie talarów itp.)


12. PROCEDURA WYJAŚNIANIA.
12.1. Każdy gracz ma prawo, używając formularza wyjaśnień bądź e-mail, wyjaśnić z moderatorem okoliczności jego interwencji , w ciągu 2 tygodni od jej zaistnienia.
12.2. Po ostatecznym rozpatrzeniu sprawy przez moderatora, gracz ma prawo odwołać się do szefa Moderatorów (używając adresu e-mail dostępnego w regulaminie).
12.3. Od decyzji szefa moderatorów, gracz ma prawo odwołać się do autora.
12.4. Blokada konta gracza może zostać zdjęta o ile zajdą okoliczności łagodzące, w innym przypadku blokada konta gracza, może być zdjęta po odbyciu kary zgodnej z karomierzem (pkt 9).
12.5. W wyniku rozpatrzenia wyjaśnienia gracza, sposób interwencji moderatora, w tym kara, może ulec zmianie.

13. ZASADY KONTAKTOWANIA SIĘ Z MODERATORAMI
W przypadku blokady bądź przyznania spamera, pierwszą wiadomość z odwołaniem proszę wysłać używając formularza wyświetlającego się: na stronie gry, po próbie zalogowania się na zablokowane konto (blok); albo na forum poniżej wątków (ban).
W toku dalszego wyjaśniania proszę korzystać, przy przesyłaniu maila, z opcji „odpowiedz”, celem zachowania ciągłości historii rozmowy i ułatwienia rozpatrzenia sprawy.
Maile kierowane do moderatorów nie są i nie będą rozpatrywane o ile występuje:
- brak ID gracza;
- brak nazwy postaci;
- brak tematu w mailu;
- brak treści w mailu;
- brak sensu w zdaniach (przypadkowe litery);
- mail zawiera załączniki będące nosicielami wirusów
- mail nie zawiera wyjaśnienia gracza odnośnie zaistniałego problemu.
Obostrzenia zostały wprowadzone w konsekwencji otrzymywania przez moderatorów złośliwych bądź niecenzuralnych wiadomości od graczy.

14. Regulamin będzie zmieniany i modyfikowany zgodnie z wymogami czasu oraz potrzebami gry.

KONTAKTY DO MODERATORÓW PRZEZ SKRZYNKĘ MAILOWĄ.
Moderator MOŻE ale NIE MUSI korzystać z komunikatorów czy wiadomości priv w grze.

---------------------------------------------------------------------
KONTAKT DO AUTORA GRY - przez formularz kontaktowy zamieszczony na stronach gry
Autor: Ellos 2024-02-21 00:11:17143332
LISTA MODERATORÓW:
---------------------------------------------------------------------
Szef Moderatorów:
Ellos - ellos@o2.pl

---------------------------------------------------------------------
Moderatorzy Główni:

Aurora - eerriinn@wp.pl
Hija del Sol - hijadelsol@gazeta.pl

Moderatorzy Główni Techniczni:

Nocarz Myśliciel - bunt@ownik.pl

---------------------------------------------------------------------
Moderatorzy Porządkowi:

Niemira - niemira1@o2.pl
yakuza Roni - yakuzaroni1@gmail.com
Fallon - fallonarenka@gmail.com
Muciek - muciek.arena@gmail.com
ArcyDiuk Taz - tasmanarena@gmail.com

Ostatnia zmiana składu moderatorów grudzień 2023 r.
[1]

Powrót do wątków


Aby wypowiedzieć się na forum musisz być zalogowany
Możesz zrobić to TUTAJ oraz mieć poziom wyższy niż paź

0