Forum - oglne
Powrót do wątków

Jak poprawić życie Dżibuti oraz Rd?
Zarządza: ArcyDiuk Taz Watek ten ma służyć wyłącznie do korzystnych zmian które powinny nastąpić w RD oraz Kasin czyli na kontynencie południowym.

Uprzejmie proszę o wszelkie sugestie które mam nadzieje skutkować będą poprawa sytuacji.

Poniżej parę propozycji:

1. Dodanie magazynu w wiosce Nikus kolo lokacji Nadbrzeże albo zwiększenie o 50 procent magazynu w Parhas


2. Stworzenie mapki z lokacjami na lewo od miasta RD. Wejście miedzy przetwórnia (młynarzem) a Złota Rezydencja.

a: Lokacja Tunel. Połączenie Zigu z RD. Przejście zabiera od 10 do 15 procent energii. Zeby można przejść muszą nie żyć dwa monstra. Od strony Zigu Strażnik Pustyni a od strony RD Strażnik Dżungli. Moc tych monstrów: Cos na podobieństwo Strażnika Jama tylko ze silniejsze.

ALBO: Lokacja Labirynt Śmierci. Połączenie Zigu z RD. Zeby można przejść (oraz wejść i wyjść) muszą nie żyć dwa monstra. Od strony Zigu Strażnik Pustyni a od strony RD Strażnik Dżungli. Moc tych monstrów: Cos na podobieństwo Strażnika Jama tylko ze silniejsze. Podczas przebywania Labiryntu Smierci mozemy napotkac monstrum Minotaur. Mozna zgubic badz znalesc losowe przedmioty. Cos na podobienstwo Labiryntu na imotto

b: Lokacja Zapomniana Grota. Cos w rodzaju Katakumby w Tajdze również z monstrum w środku. Podczas poszukiwań można napotkać monstrum Stary Karzeł. Trofeum teleport bądź odchody. Poszukiwania są niebezpieczne gdyż zabierają losowo energie.

c: Lokacja Fałszerze. Tutaj możesz wyprodukować list żelazny. Pamiętaj jednak ze służy on tylko do wychodzenia z wiezienia i ze strażnicy mogą się zorientować ze jest fałszywy i Ciebie obić i posadzić na dłuższa odsiadkę.

d: Lokacja Zielarz: produkcja mikstur przeczyszczenia. Przeniesienie jej produkcji z Pałacu Księżniczki z Parhas

e: Lokacja Grota rzezimieszków. Tutaj będzie można obić co 20tur siedem botów jak w porcie doro (Zamek Krzyżowców).

f: Lokacja Magiczna Energia: Tutaj można produkować mając zawód alchemika mala bądź duża mixture energii. Dodawały by odpowiednio 1000 oraz 2000 energi Surowiec:
Mala mixtura energii: Zen Szen*3 + proso*2 + utrata energii 1000
Duża mixtura energii Zen Szen*5 + proso*3 + utrata energii 2000

ALBO: Dowolna ilość wymiany energi za PP w ciagu dnia


g: Lokacja Palarnia: tutaj można produkować tytoń mając zawód ???? oraz narzędzie.
Tyton:1*pergaminowy zwój+1*proso


3. Stworzenie mapki z lokacjami na prawo od wioski Nikus. Wejście miedzy Kuźnia Sochami a Ciemnica

a: Lokacja Wielka Skala. Lokacja eksploracyjna z przestępcami - coś na wzór pieczar w Albionie

b: Lokacja Uciekinier z Pustyni: Produkcja ropy: składniki ????, narzędzie ????

c: Lokacja Kopalnia VooDoo której broni monstrum XXXX. Statystyki podobne do Susy. Gdy monstrum nie żyje można przeszukiwać kopalnie za pomocą ?????. Podczas poszukiwań można znalesc m.in. beczki śledzi

d: Lokacja Wytwórnia proszków: produkcja słonich proszków

e: Lokacja Haniebny ołtarz: tutaj pary tej samej płci mogą zawierać związki małżeńskie ofiarowując ???. Moga to robić tylko w miesiąc Sioruch. Co 100 tur aby podtrzymać swój haniebny występek muszą dostarczyć: ????
Dodatkowo jeśli uzbierane zostanie 100 sztuk owych ofiar uwalniane zostaje monstrum Haniebne VooDoo , które atakuje jak Gorhan ale tylko w rd, kasin niezależnie od profesji i lokacji.

f: Lokacja Zagroda: tu można kupić: wierzchowce oraz kozy, barany oraz swinki.

g: Lokacja Twarda musztra: tutaj można domaxowac swoja obronę


4. Możliwość poślubienia wyznawcy joruba. Cos na zasadzie zniewolenia u amazonek tylko ze w dwie strony. Po zaślubinach innowierca staje się Joruba


5. Wprowadzenie dziczyzny dużej na miejsce plackow w sklepie.


6. Dodanie itemkow do sklepu w Kasin jak to ma wszędzie miejsce.


7. Wprowadzenie produkcji worków do Tkacza w Dzielnicy 1k rzemiosł: 3*bawełna=1worek


8. Wprowadzenie w lokacji Lepianka Kamaria podniesienia kaloryczności worków z ryżem, kukurydzą i paszą za pomocą prosa. Można by podnosić o 50 procent.


9.Dodanie w lokacji Kopalnia Soli monstrum. Statystyki podobne do susy,gryfa itp


10. "Proponuję zmienić poświęcone mleko TYLKO na amulet wiary". Tyczy pkt 9.


11. Lokacja Most. Zmiana wartości kondycji Wędzony Łosoś z 300 na 800 oraz potrzebnych surowców na 5* łosoś +2* kosz


12. Stworzenie 2 nacji bojowniczych. Nietykalni u hindu i Ludożercy u Joruba.
Uważam jednak ze TYLKO i wyłącznie przy możliwości produkowania "żelaznych listów" w nowej lokacji Fałszerze. Oczywiście jeżeli była by opcja ze Nietykalni oraz Ludożercy będą porywać jak to ma miejsce np. u Kozaków


13. Usunięcie " murzyna" z sawanny


14. Dodanie lokacji w Kasin: mały rynek barterowy. Owy bazar miałby służyć do wymiany "towar za towar"
Tytułem przykładu, ktoś wystawia pirytowy nagolennik i śpiewa sobie za niego 100 piór.
[1][2][3][4][5]
Autor: NowyStary 2022-06-18 10:43:49131247
No i wczesnieej wspomniane napitki powstaly duuuuuuzo duuuuuuzo wczesniej przed sredniowieczem jak juz
[1] [2] [3] [4] [5]

Powrót do wątków


Aby wypowiedzieć się na forum musisz być zalogowany
Możesz zrobić to TUTAJ oraz mieć poziom wyższy niż paź

0