Forum - oglne
Powrót do wątków
Jak poprawić życie Dżibuti oraz Rd?
Zarządza: ArcyDiuk Taz
Watek ten ma służyć wyłącznie do korzystnych zmian które powinny nastąpić w RD oraz Kasin czyli na kontynencie południowym.
Uprzejmie proszę o wszelkie sugestie które mam nadzieje skutkować będą poprawa sytuacji.
Poniżej parę propozycji:
1. Dodanie magazynu w wiosce Nikus kolo lokacji Nadbrzeże albo zwiększenie o 50 procent magazynu w Parhas
2. Stworzenie mapki z lokacjami na lewo od miasta RD. Wejście miedzy przetwórnia (młynarzem) a Złota Rezydencja.
a: Lokacja Tunel. Połączenie Zigu z RD. Przejście zabiera od 10 do 15 procent energii. Zeby można przejść muszą nie żyć dwa monstra. Od strony Zigu Strażnik Pustyni a od strony RD Strażnik Dżungli. Moc tych monstrów: Cos na podobieństwo Strażnika Jama tylko ze silniejsze.
ALBO: Lokacja Labirynt Śmierci. Połączenie Zigu z RD. Zeby można przejść (oraz wejść i wyjść) muszą nie żyć dwa monstra. Od strony Zigu Strażnik Pustyni a od strony RD Strażnik Dżungli. Moc tych monstrów: Cos na podobieństwo Strażnika Jama tylko ze silniejsze. Podczas przebywania Labiryntu Smierci mozemy napotkac monstrum Minotaur. Mozna zgubic badz znalesc losowe przedmioty. Cos na podobienstwo Labiryntu na imotto
b: Lokacja Zapomniana Grota. Cos w rodzaju Katakumby w Tajdze również z monstrum w środku. Podczas poszukiwań można napotkać monstrum Stary Karzeł. Trofeum teleport bądź odchody. Poszukiwania są niebezpieczne gdyż zabierają losowo energie.
c: Lokacja Fałszerze. Tutaj możesz wyprodukować list żelazny. Pamiętaj jednak ze służy on tylko do wychodzenia z wiezienia i ze strażnicy mogą się zorientować ze jest fałszywy i Ciebie obić i posadzić na dłuższa odsiadkę.
d: Lokacja Zielarz: produkcja mikstur przeczyszczenia. Przeniesienie jej produkcji z Pałacu Księżniczki z Parhas
e: Lokacja Grota rzezimieszków. Tutaj będzie można obić co 20tur siedem botów jak w porcie doro (Zamek Krzyżowców).
f: Lokacja Magiczna Energia: Tutaj można produkować mając zawód alchemika mala bądź duża mixture energii. Dodawały by odpowiednio 1000 oraz 2000 energi Surowiec:
Mala mixtura energii: Zen Szen*3 + proso*2 + utrata energii 1000
Duża mixtura energii Zen Szen*5 + proso*3 + utrata energii 2000
ALBO: Dowolna ilość wymiany energi za PP w ciagu dnia
g: Lokacja Palarnia: tutaj można produkować tytoń mając zawód ???? oraz narzędzie.
Tyton:1*pergaminowy zwój+1*proso
3. Stworzenie mapki z lokacjami na prawo od wioski Nikus. Wejście miedzy Kuźnia Sochami a Ciemnica
a: Lokacja Wielka Skala. Lokacja eksploracyjna z przestępcami - coś na wzór pieczar w Albionie
b: Lokacja Uciekinier z Pustyni: Produkcja ropy: składniki ????, narzędzie ????
c: Lokacja Kopalnia VooDoo której broni monstrum XXXX. Statystyki podobne do Susy. Gdy monstrum nie żyje można przeszukiwać kopalnie za pomocą ?????. Podczas poszukiwań można znalesc m.in. beczki śledzi
d: Lokacja Wytwórnia proszków: produkcja słonich proszków
e: Lokacja Haniebny ołtarz: tutaj pary tej samej płci mogą zawierać związki małżeńskie ofiarowując ???. Moga to robić tylko w miesiąc Sioruch. Co 100 tur aby podtrzymać swój haniebny występek muszą dostarczyć: ????
Dodatkowo jeśli uzbierane zostanie 100 sztuk owych ofiar uwalniane zostaje monstrum Haniebne VooDoo , które atakuje jak Gorhan ale tylko w rd, kasin niezależnie od profesji i lokacji.
f: Lokacja Zagroda: tu można kupić: wierzchowce oraz kozy, barany oraz swinki.
g: Lokacja Twarda musztra: tutaj można domaxowac swoja obronę
4. Możliwość poślubienia wyznawcy joruba. Cos na zasadzie zniewolenia u amazonek tylko ze w dwie strony. Po zaślubinach innowierca staje się Joruba
5. Wprowadzenie dziczyzny dużej na miejsce plackow w sklepie.
6. Dodanie itemkow do sklepu w Kasin jak to ma wszędzie miejsce.
7. Wprowadzenie produkcji worków do Tkacza w Dzielnicy 1k rzemiosł: 3*bawełna=1worek
8. Wprowadzenie w lokacji Lepianka Kamaria podniesienia kaloryczności worków z ryżem, kukurydzą i paszą za pomocą prosa. Można by podnosić o 50 procent.
9.Dodanie w lokacji Kopalnia Soli monstrum. Statystyki podobne do susy,gryfa itp
10. "Proponuję zmienić poświęcone mleko TYLKO na amulet wiary". Tyczy pkt 9.
11. Lokacja Most. Zmiana wartości kondycji Wędzony Łosoś z 300 na 800 oraz potrzebnych surowców na 5* łosoś +2* kosz
12. Stworzenie 2 nacji bojowniczych. Nietykalni u hindu i Ludożercy u Joruba.
Uważam jednak ze TYLKO i wyłącznie przy możliwości produkowania "żelaznych listów" w nowej lokacji Fałszerze. Oczywiście jeżeli była by opcja ze Nietykalni oraz Ludożercy będą porywać jak to ma miejsce np. u Kozaków
13. Usunięcie " murzyna" z sawanny
14. Dodanie lokacji w Kasin: mały rynek barterowy. Owy bazar miałby służyć do wymiany "towar za towar"
Tytułem przykładu, ktoś wystawia pirytowy nagolennik i śpiewa sobie za niego 100 piór.
 |
[1] [2] [3] [4] [5]
Autor: NowyStary  | 2022-06-18 10:43:49 | 131247 | No i wczesnieej wspomniane napitki powstaly duuuuuuzo duuuuuuzo wczesniej przed sredniowieczem jak juz | [1] [2] [3] [4] [5] |
Powrót do wątków
Aby wypowiedzieć się na forum musisz być zalogowany
Możesz zrobić to TUTAJ
oraz mieć poziom wyższy niż paź
0